niedziela, 8 marca 2015

VIII Bieg Kazików (Radom) - relacja

DATA:
08-03-2015

MIEJSCE:
Radom

GODZINA STARTU:
13:00

DYSTANS: 
10 km

POGODA:
Pogoda była ok. Dość ciepło jak na początek marca, ale temperatura idealna do biegania.

ORGANIZATORZY:
Prezydent Miasta Radomia
Uczniowski Klub Sportowy "Technik"

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
biegi dla dzieci
biegi Szkół Ponadgimnazjalnych
Charytatywna "Trójka" - 3km

TRASA:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
1009

WYNIKI:
http://online.datasport.pl/results1401/

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Bieg Kazików to bardzo sympatyczna impreza. Jest ona dla mnie zawsze bardzo ważnym testem przed półmaratonem Warszawskim i muszę przyznać, że tegoroczna edycja była dla mnie wyjątkowo miła. Osiągnąłem podczas tego biegu "kosmiczny" jak na moje obecne możliwości czas poprawiając swoją życiówkę prawie o 2 minuty i 30 sekund. Szok! Biegło mi się rewelacyjnie. Pogoda pasowała mi idealnie, a trasa, która przez większość czasu jest  z górki także sprzyjała dobrym wynikom. Organizacja bez zarzutu. Duże zaplecze, dobrze rozwiązane depozyty, szatnie, bardzo fajny pakiet po zakończeniu biegu (drożdżówka + napój owocowy). W tym roku trochę zmieniono trasę i z tradycyjnych trzech okrążeń zrobiono, dwa, 5-o kilometrowe okrążenia. Ta zmiana bardzo mi pasowała. Nie lubię ciągle biegać w kółko, ale 2 okrążenia da się jeszcze jakoś wytrzymać. Trasa przebiegała przez samo centrum Radomia, po drodze zorganizowano 2 punkty z wodą, co jak na 10 km bieg jest na pewno wystarczającą ilością. Kolejnym pozytywnym zaskoczeniem był fakt, że w tym roku nie zabrakło medali dla uczestników biegu głównego. Pamiętam, że podczas poprzedniej edycji nie wszyscy załapali się na medale i dosłano je dopiero później pocztą. Tym razem, wszyscy, którzy ukończyli bieg mogli od razu cieszyć się fajną pamiątką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz