sobota, 23 maja 2015

13. Bieg Ulicą Piotrkowską (Łódź) - relacja

DATA:
23-05-2015

MIEJSCE:
Łódź

GODZINA STARTU:
18:30

DYSTANS: 
10 km

POGODA:
Spore zachmurzenie i dość niska jak na końcówkę maja temperatura

ORGANIZATORZY:
Stowarzyszenie Akademia Sport i Zdrowie
Blersport
Beauty Sport

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
Biegi dla niepełnosprawnych
Biegi dla dzieci

TRASA:

MEDAL:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
3732

WYNIKI:
http://wyniki.datasport.pl/results1473/

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
W Biegu Ulicą Piotrkowską biegłem po raz pierwszy i nie ukrywam, że trochę obawiałem się tej imprezy. Przerażał mnie olbrzymi limit uczestników - 5000, to jak wszyscy pomieszczą się na trasie i czy nie będzie nadmiernego tłoku. Na szczęście biegło się całkiem sprawnie, wszyscy się ładnie rozbiegli i mimo paru wąskich momentów nie odczułem większych zatorów. Generalnie bieg zorganizowany naprawdę bardzo dobrze. Zaplecze i biuro zawodów zorganizowano w bardzo eleganckim hotelu Andels, znajdującym się koło słynnej Manufaktury, koło której znajduje się masa parkingów, więc ci co przyjechali samochodami nie mieli dużych problemów z zaparkowaniem aut. Wzorowo zorganizowano także punkt z wodą na 5 kilometrze. Był on bardzo długi i spokojnie można było z niego skorzystać bez większych problemów. Na uwagę zasługuje także, spory pakiet startowy, w którym można było znaleźć wiele fajnych upominków i gadżetów. Sam bieg także poszedł mi całkiem nieźle, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że tego samego dnia, rano biegłem jeszcze parkrun. Reasumując, wyjazd do Łodzi mogę uznać za bardzo udany, a Bieg Ulicą Piotrkowską to naprawdę bardzo dobrze zorganizowana impreza, którą na pewno chętnie jeszcze kiedyś powtórzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz