niedziela, 19 kwietnia 2015

Run Toruń 2015 - relacja

DATA:
19-04-2015

MIEJSCE:
Toruń

GODZINA STARTU:
12:00

DYSTANS: 
10 km

POGODA:
Pogoda była niezwykle sympatyczna do biegania. Było dość zimno i bezwietrznie.

ORGANIZATORZY:
Stowarzyszenie Run To Run
Klub Maratoński Truchcik Łubianka

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
Bieg Dla Każdego (5 km)
Biegi dla dzieci

TRASA:

MEDAL:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
1693

WYNIKI:
http://w.sts-timing.pl/wyniki_index.php?id=570

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Uwielbiam Toruń, i już trzeci rok z rzędu startowałem w tej imprezie. Tym razem organizacja była prawie idealna. Organizatorzy wyciągneli wnioski z zeszłorocznych błędów (chodzi przede wszystkim o odbiór depozytów) i naprawdę ciężko do czegokolwiek się przyczepić. No ok, jedyne zastrzeżenie jakie mam to punkt z wodą. Był on zdecydowanie za krótki i w mojej grupie, żeby zabrać wodę musiałbym stać w kolejce. Tak nie powinno być. Na szczęście było chłodno, więc jakoś obyłem się bez wody, ale generalnie można by to było dużo lepiej rozwiązać. Kolejną ciekawostką był punkt żywnościowy. Powiem szczerze, że nie pamiętam biegu na 10 km podczas, którego na 5 kilometrze rozdawano by banany. Co prawda nikomu to chyba nie przeszkadzało, ale nie wiem czy to nie była lekka przesada. Dużym zmianom uległa także trasa biegu. Znacznie ułatwiono życie biegaczom, umieszczając, start i metę w jednym miejscu (w poprzednich latach tak nie było). Trasa naprawdę bardzo fajna - start ze słynnego toruńskiego toru żużlowego, następnie dobieg do rynku i powrót parkami na metę. Zaskoczyła mnie jednak lekko, ilością podbiegów. Miałem wrażenie, że w zeszłym roku było ich dużo mniej. Na szczególną uwagę zasługuje także pakiet startowy - koszulka i rewelacyjny olbrzymi kubek, do tego jakieś batony, masę ulotek, picie, żele. Można by długo wymieniać. Jak zwykle pakiet startowy i ilość załączonych gadżetów i upominków nie zawiodła. Pod tym względem Run Toruń przebija większość biegów w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz