niedziela, 26 kwietnia 2015

Orlen Warsaw Marathon: Bieg Oshee - relacja

DATA:
26-04-2015

MIEJSCE:
Warszawa

GODZINA STARTU:
09:30

DYSTANS: 
10 km

POGODA:
Bardzo mocne zachmurzenie i delikatne opady deszczu. Dość parno.

ORGANIZATORZY:
Agencja LIVE

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
Orlen Warsaw Marathon - 42,195 km
Charytatywny Marszobieg "Biegam, Bo Lubię POMAGAM" - 4,6 km
Bieg na TAK! (dla dzieci)
Nightskating

TRASA:

MEDAL:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
10553

WYNIKI:
http://www.domtel-sport.pl/index.php?sub=wyniki&id=1484

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Orlen Warsaw Marathon jest prawdopodobnie największą imprezą biegową w Polsce. 26 kwietnia 2015 roku o godzinie 9:30 na starcie do maratonu i biegu na 10 km stawiło się około 18000 biegaczy. Jeżeli dodamy do tego jeszcze wszystkie dodatkowe imprezy towarzyszące, to frekwencja staje się imponująca. Moim osobistym zdaniem jednak taka ilość uczestników biegu na 10km, jak na taką trasę to zdecydowana przesada. Ja niestety ustawiłem się w zbyt wolnej strefie startowej, co spowodowało, że przez pierwsze 3 kilometry biegłem w totalnym tłumie, praktycznie bez jakiejkolwiek możliwości wyprzedzania. Kiedy po biegu rozmawiałem z biegaczami, którzy ustawili się w tych teoretycznie dużo szybszych strefach startowych, ci także narzekali na straszny tłok po starcie biegu. Jeżeli ktoś planował tego dnia życiówkę, to niestety mógł się bardzo zawieść, szczególnie wtedy, gdy ustawił się na starcie w nieodpowiedniej strefie. A szkoda, bo wbrew pozorom ta trasa sprzyjała rewelacyjnym wynikom. Niesamowicie szybki zbieg ulicą Tamka, dawał olbrzymie możliwości na osiągnięcie bardzo dobrych czasów. Poza tym, pod względem organizacyjnym imprezie tej nic nie można zarzucić. Świetnie rozwiązane zaplecze biegu i odbiór pakietów startowych. Do tego po biegu losowanie bardzo fajnych nagród, w tym samochodów. Jednym słowem impreza została zorganizowana z wielką pompą, ale czuję lekki niedosyt jeśli chodzi o sam bieg, bo mam wrażenie, że tego dnia mogłem pokusić się o naprawdę bardzo fajny czas. Jednak trudności po starcie skutecznie mi to uniemożliwiły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz