niedziela, 17 maja 2015

3. PKO Białystok Półmaraton - relacja

DATA:
17-05-2015

MIEJSCE:
Białystok

GODZINA STARTU:
10:00

DYSTANS: 
21,097 km

POGODA:
Pogoda była dość sympatyczna. Przez większość czasu biegaczom towarzyszyło duże zachmurzenie i sympatyczna do biegania temperatura.

ORGANIZATORZY:
Fundacja "Białystok Biega"

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
Bieg na 5
Bieg Mały Biegacz

TRASA:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
1294

WYNIKI:
http://wyniki.datasport.pl/results1465/

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
To mój drugi tegoroczny półmaraton przebiegnięty w ramach walki o Koronę Polskich Półmaratonów i muszę przyznać, że lekko nie było. I nie wynika to z faktu, że byłem źle przygotowany, bo pod tym względem nie mam sobie nic do zarzucenia, ale zupełnie zaskoczyła mnie trudność trasy, która obfitowała w bardzo wiele długich i męczących podbiegów, które mocno dały mi w kość. Jednak mimo tego, biegło mi się bardzo dobrze. Moje mięśnie i stawy współpracowały do samej linii mety i o dziwo udało się zrobić życiówkę. O dziwo, ponieważ biegłem ten bieg całkowicie na luzie, gdyż w sobotę przed maratonem zepsuł mi się pasek do zegarka i cały półmaraton przebiegłem bez kontrolowania czasu. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy otrzymałem SMS'em czas mojego biegu. Co do organizacji, także nie mam żadnych zastrzeżeń - duża ilość punktów z wodą, szeroka trasa, na której nie trzeba było się tłoczyć i bardzo sympatycznie usytuowane biuro i zaplecze zawodów (koło Pałacu Branickich). Jednym słowem, Białystok udowodnił, że nie przypadkiem półmaraton organizowany w tym mieście znalazł się w prestiżowej grupie biegów wchodzących w skład Korony Półmaratonów Polskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz