niedziela, 10 maja 2015

2. Bieg Wegański (Warszawa) - relacja

DATA:
10-05-2015

MIEJSCE:
Warszawa

GODZINA STARTU:
11:00

DYSTANS: 
10 km

POGODA:
Pogoda była urozmaicona. Generalnie spore zachmurzenie i przelotne deszcze

ORGANIZATORZY:
Run Vegan! Violetta Domaradzka

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
Bieg na 5km
Biegi dla Dzieci

TRASA:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
291

WYNIKI:
http://wynikionline.pl/main/scores/event/15050010/m/2

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Bieg ten był dla mnie olbrzymim zaskoczeniem. Spodziewałem się lekkiego i sympatycznego biegu po ścieżkach leśnych, a okazało się, że trasa obfitowała w wiele trudnych momentów - strome zbiegi, piaszczyste obszary, powalone drzewa, a momentami nawierzchnia była śliska i mokra. Jednak ja lubię takie wyzwania. Po serii tegorocznych biegów po asfalcie, taka trasa była dla mnie fajnym urozmaiceniem. Nie pozwalała ona na jakieś szaleńcze tempo, więc bieg ten pobiegłem zupełnie na luzie osiągając bardzo przeciętny czas. Patrząc jednak na to, że dzień wcześniej biegłem w sztafecie Accreo Ekiden, która trochę dała mi w kość, i tak pewnie nie osiągnąłbym żadnego wybitnego wyniku. Biegowi towarzyszyły bardzo fajne i pouczające Targi Wegańskie, na których można było poznać i osobiście spróbować różnych potraw wegańskich. Oczywiście po biegu, także nie mogło zabraknąć specjalnego wegańskiego dania dla wszystkich zawodników, którzy ukończyli bieg - olbrzymiej porcji makaronu po wegańsku. Przyznam szczerze, że był on naprawdę niezły i pożywny, ale gdyby ktoś mnie zapytał jakie składniki się w nim znalazły, miałbym duży problem z udzieleniem odpowiedzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz