sobota, 9 maja 2015

XI Accreo Ekiden (Warszawa) - relacja

DATA:
09-05-2015

MIEJSCE:
Warszawa

GODZINA STARTU:
14:00

DYSTANS: 
42,195 km

POGODA:
Pogoda była zmienna. W początkowej fazie biegu było mocne słońce i wysoka temperatura. Po pewnym czasie pojawiły się chmury i zrobiło się dużo chłodniej.

ORGANIZATORZY:
Fundacja "Maraton Warszawski"

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
brak

TRASA:

MEDAL:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
770 drużyn po 6 osób

WYNIKI:
http://www.maratonypolskie.pl/wyniki/2015/ekiden5op.xls

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Niezapomniane emocje. Jeszcze nigdy nie biegłem w biegu sztafetowym, dlatego byłem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądało. Słyszałem, że zawsze takie biegi są wyjątkowe, że bieganie dla drużyny niesamowicie mobilizuje i osiąga się wtedy niesamowite wyniki. I muszę przyznać, że jest to prawda. W Accreo Ekiden nie pobiegliśmy jako Pędzące Żółwie, ponieważ nie starczyłoby nam zawodników, ale w drużynie stworzonej przez naszą Mariolę, która zebrała kilku naprawdę szybkich biegaczy. Jako najsłabszy członek tego teamu robiłem wszystko, aby nie za bardzo odstawać swoim wynikiem. Tak się przejąłem i zmobilizowałem, że pobiłem o minutę swoją życiówkę na 5km, ledwo doczłapując się do mety. Zresztą o czym ja mówię. Nasz Nocny Żółw, Robert po biegu był tak padnięty, że konieczna była wizyta w punkcie medycznym. Myślę, że to najlepiej obrazuje jak niezwykłe jest bieganie w sztafecie. Najważniejsze, że Pani Kapitan była zadowolona z wyniku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz