piątek, 26 czerwca 2015

I Piotrkowski Nocny Półmaraton Wielu Kultur - relacja

DATA:
26-06-2015

MIEJSCE:
Piotrków Trybunalski

GODZINA STARTU:
21:00

DYSTANS: 
21,097 km

POGODA:
Dość ciepło jak na godzinę rozpoczęcia biegu, ale przynajmniej bez słońca :)

ORGANIZATORZY:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
Piotrkowski Klub Biegacza "Endorfina"

BIEGI TOWARZYSZĄCE:
brak

TRASA:


MEDAL:

LICZBA UCZESTNIKÓW:
443

WYNIKI:
http://wyniki.datasport.pl/results1519/

NASZE WRAŻENIA:

Piotrek:
Powiem szczerze. Ten bieg to jak dla mnie jeden z najlepszych debiutów imprez biegowych w jakich było mi dane uczestniczyć. Organizacyjnie prawdziwe mistrzostwo. Niesamowity pakiet startowy w skład którego wchodziła między innymi super koszulka techniczna bez rękawów, odblaski, latarka czołowa czy napój izotoniczny. Do tego każdy uczestnik biegu mógł za darmo skorzystać z kompleksu basenów OSiR'u. Nie zabrakło także super klimatu i dopingu. W czasie kiedy odbywał się bieg w pobliżu odbywały się jakieś koncerty muzyczne. Grało między innymi Lady Pank. Na dodatek jako, że trasa składała się z czterech, pięciokilometrowych okrążeń przebiegających w dużej części przez centrum Piotrkowa Trybunalskiego można było spotkać sporo kibiców, którzy robili niesamowitą atmosferę i spowodowali, że mimo późnej pory i pełnego żołądka biegło mi się rewelacyjnie. Mimo tego, że bieg ten zamierzałem pobiec bardzo ostrożnie, ta super atmosfera biegu tak mnie niosła, że wyrównałem swoją tegoroczną życiówkę z Białegostoku. Jakby tego było mało po biegu otrzymałem piękny duży medal oraz dużą butelkę wody mineralnej. Nie ukrywam, że bardzo zależało mi, aby w tym roku pobiec jakiś nocny półmaraton. Termin biegu w Piotrkowie Trybunalskim pasował mi idealnie i jestem bardzo zadowolony, że mimo początku wakacji i olbrzymiego ruchu na polskich drogach udało mi się zmobilizować i pojechać do Piotrkowa na ten bieg. Tę imprezę na pewno będę jeszcze długo wspominał i jeżeli tylko będzie pasował mi termin, na pewno powtórzę ją jeszcze w przyszłym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz