czwartek, 31 sierpnia 2017

Sierpień 2017 - podsumowanie miesiąca

STATYSTYKI

Biegi na 5 km: 4
Biegi na 10 km: 3
Biegi na 15 km: 0
Półmaratony: 6
Maratony: 0
Biegi ultradystansowe: 0
Inne dystanse: 1
Łączna ilość biegów: 14
Przebiegnięty dystans: 228 km

NASZE STARTY

DATA
DYSTANS
BIEG
WYNIKI
2017-08-30
10 km
50. Bieg do Herbacianego Domku (Warszawa)
2017-08-27
21,097 km
VIII Bieg Siedleckiego Jacka (Siedlce)
2017-08-27
11 km
5. Letni Bieg Piastów - Jakuszycka Jedenastka
2017-08-26
21,097 km
IV Bałtycki Półmaraton Brzegiem Morza (Jastarnia)
2017-08-26
5 km
Parkrun Konstancin-Jeziorna #174
2017-08-20
21,097 km
XVIII Toyota Półmaraton Wałbrzych
2017-08-15
21,097 km
3. Półmaraton Aleksandrowski (Aleksandrów Łódzki)
2017-08-15
10 km
Przybij 5! z Dzielnym Rycerzem (Virtual Run)
2017-08-13
10 km
Bieg Szlakiem Doliny Wisły (Czerwińsk nad Wisłą)
2017-08-12
5 km
Parkrun Kutno #12
2017-08-05
21,097 km
Bieg Szlak Trafi 2017 (Parchatka)
2017-08-05
5 km
24. Bieg św. Dominika (Gdańsk)
2017-08-05
5 km
Parkrun Gdańsk Południe #53
2017-08-02
21 km
Półmaraton Włóczykija (Virtual Run)


NASZE WRAŻENIA

Piotrek:
Imponujący startowo sierpień mieliśmy w tym roku. Mimo tego, że jest to okres wakacyjny i ilość odbywających się zawodów w Polsce jest mocno ograniczona, jako klub, wystąpiliśmy oficjalnie aż w 14 imprezach, z czego aż 6 z nich stanowiły imprezy półmaratońskie. Naprawdę niezwykłe osiągnięcie, biorąc pod uwagę fakt, że sierpień nie jest raczej miesiącem do uprawiania biegów na dłuższych dystansach, ponieważ potrafi być niesamowicie gorąco i upalnie. Jakoś jednak daliśmy radę i to w całkiem niezłym stylu. Ja sam tego miesiąca zaliczyłem aż 3 półmaratony - w Aleksandrowie Łódzkim, w Wałbrzychu i Siedlcach. Ze wszystkich jestem bardzo zadowolony. W Aleksandrowie naprawdę mocno docisnąłem na drugiej połowie dystansu i udało się osiągnąć całkiem przyzwoity czas. W Wałbrzychu trasa była piekielnie trudna (mocne i długie podbiegi) i tutaj mam szczególną satysfakcję, ponieważ ani razu nie przeszedłem do marszu, co przy tej trasie wymagało dużego samozaparcia. Półmaraton w Siedlcach sprawił mi chyba najmniejszą satysfakcję. Trasa była dużo łatwiejsza niż w Aleksandrowie i Wałbrzychu, przez pierwszą część dystansu pogoda także wydawała się całkiem sympatyczna, organizacja biegu była świetna i na trasie było masę wody, ale jednak nie byłem w stanie wejść w dobry rytm i mimo tego, że przebiegłem ten bieg raptem o minutę wolniej niż w Aleksandrowie, to jednak uważam, że pogoda, trasa i dobra organizacja pozwalała na osiągnięcie lepszego wyniku. Może ta kumulacja kilometrów w tak krótkim czasie przyczyniła się do tego, że nogi nie były tak świeże. Ciężko powiedzieć, grunt, że bieg został zaliczony w całkiem niezłym czasie i stylu. Poza tym kolejnym bardzo ciekawym biegiem, który zaliczyłem w sierpniu był Bieg Szlakiem Doliny Wisły w malutkiej miejscowości Czerwińsk nad Wisłą. Impreza ta była o tyle ciekawa, że start w niej był całkowicie darmowy, a organizacja na bardzo wysokim poziomie. Sama trasa także bardzo malownicza i urozmaicona. Bieg w sporej części biegł urokliwą ścieżką wzdłuż Wisły i obfitował w zmienną nawierzchnię i całkiem mocne podbiegi i zbiegi. Medal, który otrzymałem na mecie także wygląda świetnie i stał się jednym z ciekawszych eksponatów w mojej bogatej już kolekcji. Generalnie, naprawdę polecam te zawody. Świetna kameralna impreza biegowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz